Medewerkers

Maak kennis met een aantal van onze enthousiaste medewerkers en hun ervaring bij Nagtzaam Accountants & Fiscalisten.


 

Frank van Boxtel
Assistent-fiscalist

Na afronding van de HBO-opleiding Fiscale economie ben ik in 2014 bij Nagtzaam Accountants & Fiscalisten gestart in de functie van Assistent-fiscalist. Nagtzaam is een prettige werkgever waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen op gebieden die je interesse hebben. Eigen initiatief hierin wordt uiteraard aangemoedigd en op prijs gesteld. Wat ook prettig is, is dat je al vrij snel verantwoordelijkheid krijgt over  je eigen werkzaamheden. Deze verantwoordelijkheid zorgt er enerzijds voor dat je betrokkenheid bij de werkzaamheden toeneemt en anderzijds draagt het bij aan je persoonlijke ontwikkeling. Je persoonlijke ontwikkeling wordt jaarlijks in samenspraak met een collega vormgegeven in een persoonlijk ontwikkelplan, waardoor het mogelijk is om leerdoelen te stellen en tevens te kijken hoe deze leerdoelen te behalen. Ten behoeve van mijn persoonlijke ontwikkeling heeft Nagtzaam mij de kans gegeven om een universitaire studie te volgen en deze combineer ik momenteel met mijn werkzaamheden. De werkzaamheden die ik verricht zijn zeer divers van aard en voor klanten in verschillende sectoren. Zoals elk bedrijf kent ook Nagtzaam drukke momenten waarin van het personeel een stapje extra wordt verwacht, maar over het algemeen is de balans tussen werk en privé meer dan prima! De sfeer binnen Nagtzaam is informeel, waarbij regelmatig diverse personeelsactiviteiten worden georganiseerd in de vorm van uitjes of kwartaalborrels, zodat het ook mogelijk is om collega’s in een andere omgeving te leren kennen. 


 


Caroline van Lieshout
Office-Medewerker

In juli 2016 ben ik in dienst gekomen bij Nagtzaam Accountants & Fiscalisten in Veghel. Aangezien ik in Veghel woon is dit voor mij ideaal. Wat ik bij mijn indiensttreding als prettig heb ervaren is dat ik niet meteen in het diepe ben gegooid, maar dat er een inwerkplan voor mij was opgesteld waardoor ik in korte tijd de organisatie, mijn werkzaamheden en mijn collega’s heb leren kennen.
In mijn functie maak ik onderdeel uit van het Office team. Het Office team ondersteunt de organisatie in de breedste zin van het woord. Mijn takenpakket richt zich met name op de facturatie en debiteurenbeheer.

Bij Nagtzaam zijn werk en privé goed te combineren en aansluitend hierop biedt de organisatie arbeidsvoorwaarden die passend zijn bij zowel de huidige markt als je persoonlijke situatie. 
Het is voor mij een fijne werkplek waar naast formele ook gezellige bijeenkomsten worden georganiseerd. Ik ervaar dat als ‘jij goed bent voor het bedrijf, is het bedrijf goed voor jou’

Nagtzaam is een modern accountantskantoor wat met zijn tijd meegaat en ondanks dat er hard gewerkt wordt hebben we het ook vooral leuk met elkaar!



 


Marianne Broeksteeg
Assistent-accountant

Tijdens het tweede jaar van mijn HBO opleiding Accountancy besloot ik in 2007 om mijn opleiding te combineren met het werken bij Nagtzaam Accountants en Fiscalisten. Dit bleek al snel een goede keuze. Ik kon de geleerde theorie meteen in de praktijk toepassen. Daarbij leerde ik ook veel van mijn naaste collega’s die mij alle ins en outs van het vak konden leren. Inmiddels ben ik Assistent Accountant, een functie die erg goed bij mij past. Doordat ik de kans kreeg om me op verschillende gebieden te ontwikkelen kan ik nu breed ingezet worden. Hierdoor is geen dag hetzelfde en vind ik voldoende uitdaging in mijn werk. De fijne collega’s en de informele werksfeer hebben er voor gezorgd dat ik al meerdere jaren met veel plezier bij Nagtzaam werk.





 

Paul van der Linden
Accountant

In 1999 ben ik als Junior Assistent Accountant begonnen bij Nagtzaam Accountants & Fiscalisten in Veghel. Inmiddels ben ik Accountant, Teamleider en Vestigingsmanager binnen de vestiging in Oss. Wat mij aanspreekt aan Nagtzaam is de vrijheid en de kansen die je binnen de organisatie krijgt. Hierdoor werk ik er al bijna 20 jaar met veel plezier. Ik heb de organisatie zien groeien van 18 naar bijna 65 medewerkers. Het is leuk om bij een organisatie te werken met groeiambitie, zeker als je daar zelf ook aan kan bijdragen. Binnen Nagtzaam heerst een informele sfeer. Naast het werken bij Nagtzaam is er voldoende ruimte voor mijn nevenfuncties en hobby’s. Uiteraard kent ook Nagtzaam de gebruikelijke piekperiodes en werk ik wel eens wat uurtjes extra, maar over het algemeen bestaat er een goede balans tussen werk en privé.
 

 
 

Walter Beks
Accountant

In 1999 ben ik bij Nagtzaam Accountants & Fiscalisten in dienst getreden. Omdat mijn hart ligt bij het midden- en kleinbedrijf past de organisatie Nagtzaam, die zich voornamelijk richt op dit segment, prima. Je hebt direct contact met de ondernemer en wordt betrokken in het wel en wee van de onderneming en de ondernemer wat een fijne en persoonlijke band geeft. Veel klanten ken ik al vanaf mijn indiensttreding.

Er is een goede verhouding tussen werk en privé en er is ruimte om een bijdrage te leveren aan de maatschappij rondom onze accountantsorganisatie. Als geboren en betrokken Veghelaar ben ik graag actief in het Veghelse.
Soms zijn er drukkere tijden en werken we gezamenlijk langer door, maar ik hou wel altijd voldoende tijd over voor mijn privé leven. In die drukkere tijden worden altijd vooraf afspraken gemaakt over hoe het werk wordt verdeeld over de collega’s. 

Wanneer je binnen de organisatie start wordt er gezorgd voor een inwerkplan. Dit betekent dat je gestructureerd kennismaakt met je collega’s en je werkzaamheden. Vervolgens wordt er middels een individueel opleidingsplan richting gegeven aan je ambities en ontwikkelpunten.